Regulamin Mimo.pl Łódź dn. 2018-05-02
Regulamin korzystania z usług i produktów
- Wyjaśnienie pojęć
- Marka: MIMO.PL należąca do Operatora
- Operator: PaniSylwia.pl z siedzibą w Łodzi przy ul. Gdańskiej 54
- Użytkownik - firma korzystająca z usług internetowych Operatora na podstawie złożonego u Operatora Zamówienia i/lub Umowy.
- Zamówienie - dokument zawierający informacje na temat wzajemnych zobowiązań Operatora i Użytkownika. Podpisanie przez Użytkownika Zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy między Użytkownikiem a Operatorem.
- Usługi - usługi Operatora obejmujące tworzenie sklepów internetowych oraz projektowanie stron www, oraz usługi programistyczne takie jak instalacja stron www na wskazanym serwerze, jak i usługi polegające na odpłatnym udostępnianiu powierzchni dyskowych online wraz ze stworzeniem możliwości utrzymywania na nich plików lub serwisów www, na które mogą składać się strony internetowe.
- produkty - produkcja graficzna i techniczna:
- stron internetowych
- sklepów internetowych
- pozycjonowanie w wyszukiwarkach
- projekty graficzne
- kody stron internetowych
- social media
- zdjęcia reklamowe
- oprogramowanie
- kampanie reklamowe
- Postanowienia ogólne
- Operator zobowiązuje się zapewnić Użytkownikowi dostęp do usług wyszczególnionych w Zamówieniu, które stanowi integralną część niniejszego Regulaminu, z zastrzeżeniem, że usługa instalacji na serwerach zewnętrznych świadczona jest na zasadzie dodatkowej opłaty w wysokości 500 zł netto, o czym użytkownik został poinformowany.
- Użytkownik jest zobowiązany do uregulowania należności na rzecz Operatora z tytułu korzystania ze świadczonych przez Operatora usług i produktów.
- Obie strony zobowiązane są do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
- Dostęp
- Usługi Operatora świadczone są przez siedem dni w tygodniu, przez 24 godziny z wyjątkiem przerw technicznych.
- Usługi Operatora są świadczone za pośrednictwem powszechnych łącz internetowych / telekomunikacyjnych, za których niesprawne działanie Operator nie ponosi odpowiedzialności.
- Operator nie ponosi odpowiedzialności za informacje wprowadzone do sieci Internet przez Użytkownika.
- Zabrania się wykorzystywania usług Operatora do zamieszczania i rozpowszechniania materiałów zawierających treści ogólnie przyjęte jako erotyczne i/lub pornograficzne, oraz spam, nieautoryzowane mailingi reklamowe, treści niezgodne z prawem.
- W przypadku wykorzystania przez Klienta usługi niezgodnie z Regulaminem lub z przepisami prawa, operator ma prawo przetwarzać dane osobowe Klienta w celu ustalenia jego odpowiedzialności, a także przekazać te dane odpowiednim organom władzy publicznej.
- Abonament i płatności
- Abonament za utrzymanie stron i inne zamówione usługi internetowe opłacany jest wg deklaracji:
- kwartalnie,
- półrocznie
- bądź rocznie.
- Okres Rozliczeniowy - okres, za który dokonywane są rozliczenia należności (opłaty) Użytkownika wobec Operatora z tytułu świadczenia usług, rozpoczynający się i kończący w dniach wskazanych przez Operatora na fakturze
- Abonament powinien być opłacony w terminie oznaczonym na wystawionej przez Operatora stosownej fakturze, dotyczącej okresu rozliczeniowego.
- Jeśli kwota wynikająca z Okresu Rozliczeniowego, nie zostanie opłacona w terminie oznaczonym na wystawionej przez Operatora fakturze, Operator zablokuje usługi Użytkownika, a wszystkie elektroniczne informacje Użytkownika zostaną usunięte po 30 dniach od daty terminu płatności.
- Za okres blokady Operator nalicza opłaty abonamentowe w pełnej wysokości.
- Zobowiązanie do przechowywania plików traci moc w przypadku przekroczenia terminu 30 dni od daty wystawienia przez Operatora faktury. Po tym czasie Operator ma prawo do rozwiązania umowy zawartej z Użytkownikiem w trybie natychmiastowym.
- Wszystkie inne opłaty wynikające z korzystania Przez Użytkownika z usług Operatora powinny być uregulowane w terminie oznaczonym na wystawionej przez Operatora fakturze.
- Użytkownik upoważnia Operatora do wystawiania faktur VAT bez podpisu odbiorcy.
- Zaległe opłaty będą egzekwowane przez Operatora na drodze sądowej.
- Abonament i inne opłaty na rzecz Operatora będą dokonywane w złotych polskich na konto bankowe Operatora podane na fakturze VAT
- Uchybienie terminowi płatności widniejącemu na fakturze Vat wystawionej przez Operatora, spowoduje naliczanie odsetek ustawowych za pierwszy miesiąc opóźnienia, za każdy następny miesiąc opóźnienia, Operator może naliczyć odsetki umowne w wysokości podwójnej wartości odsetek ustawowych.
- Użytkownik ma obowiązek informowania Operatora o wszelkich zmianach danych identyfikujących Użytkownika potrzebnych do wystawienia faktury w formie pisemnej i dostarczenia do siedziby Operatora osobiście lub listem poleconym.
- 13. Użytkownik ma obowiązek za wykonanie przedmiotu umowy dokonać następujących płatności:
- W przypadku umowy o utrzymanie stron www, rejestracja domeny, pozycjonowanie: opłata zgodna z zawartą umową, przelana na konto Operatora lub uregulowana gotówką: w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy
- W przypadku Zamówienia Strony Internetowej, Aplikacji Bazodanowej lub Sklepu Internetowego: Opłaty zgodne z Umową/Zamówieniem
- W przypadku instalacji oprogramowania CMS na serwerach zewnętrznych (serwery inne niż MIMO.PL): obowiązuje opłata za usługę instalacyjną w wysokości 500 zł netto.
- W przypadku wygenerowania nieuzasadnionego obciążenia serwera poczty poprzez wysyłanie mailingu (jednorazowa wysyłka maili na więcej niż 20 adresów jednocześnie, oraz wysyłanie więcej niż 30 wiadomości email na godzinę), Operator zablokuje użytkownika i naliczy karę za spamowanie, każdorazowo, w wysokości 300 zł netto.
- W przypadku korzystania przez Klienta z serwerów Mimo.pl na zasadzie zwykłego hostingu współdzielonego, Klient poinformowany został o limicie transferu. serwer hostingowy współdzielony, nie może być wykorzystywany przez użytkownika do przeprowadzania kampanii reklamowych w Google lub innych platformach reklamowych, ze względu na duże obciążenie jakie generują roboty indeksujące. Użytkownik ma obowiązek przestrzegać limitów transferu, a w przypadku przekroczenia limitów umownych, zobowiązuje się do opłacenia faktury wyrównawczej tytułem tychże przekroczonych limitów umownych, lub przejścia na wyższy plan lub hosting dedykowany.
- w przypadku przekroczenia przez Klienta limitów umownych transferu, wystawiona zostaje faktura wyrównawcza przez Operatora. brak zapłaty za fakturę wyrównawczą powoduje blokadę domeny Klienta.
- Jeśli w danym okresie rozliczeniowym, Użytkownik nie otrzyma od Operatora faktury Vat, opłata zostanie przełożona na kolejny okres rozliczeniowy i ujęta jako ROZLICZENIE na fakturze Vat za kolejny okres rozliczeniowy. Jeśli kwota wynikająca z Okresu Rozliczeniowego, nie zostanie opłacona w terminie oznaczonym na wystawionej przez Operatora fakturze, Operator zablokuje usługi Użytkownika, a wszystkie elektroniczne informacje Użytkownika zostaną usunięte po 14 dniach od daty terminu płatności.
- Abonament za utrzymanie stron i inne zamówione usługi internetowe opłacany jest wg deklaracji:
- Terminy realizacji prac związane z produktami (strony www, sklepy internetowe, aplikacje)
- Termin wykonania produktu, którego dotyczy Zamówienie/Umowa, określany jest indywidualnie, na zasadzie oceny zakresu prac i zadań leżących po stronie Operatora/Wykonawcy – jednakże wszelkie podane w Umowie terminy mają charakter zależny – gdyż uzależnione są od poszczególnych etapów prac.
- Użytkownik / Zamawiający również zobligowany jest do przestrzegania terminów co do czynności leżących po stronie jego obowiązków, tj. :
- dostarczenie materiałów do realizacji Produktu:
- logo firmy
- specyfikacja
- Na dostarczenie materiałów Użytkownik ma 7 dni od chwili podpisania Zamówienia / Umowy.
- Brak dostarczenia materiałów przez Użytkownika w wyznaczonym terminie przynosi konsekwencje w postaci:
- zwolnienie Wykonawcy/Operatora z obowiązujących terminów realizacji poszczególnych etapów prac zawartych w umowie bądz jej załącznikach.
- dostarczenie materiałów do realizacji Produktu:
- Obsługa domen:
- Rejestracja domen:
- Domena może zostać zarejestrowana przez Operatora na dane Klienta, bądź jeśli tak ustalono, może być dzierżawiona przez Operatora na rzecz Klienta.
- Operator obsługuje domenę Klienta na ustalony umową okres czasu, co roku wystawiana jest faktura za abonament za domenę
- Wydanie kodu auth info dla domeny Klienta, możliwe jest jedynie w przypadku:
- braku nieopłaconych zobowiązań Klienta na rzecz Operatora
- wypowiedzeniu umowy w terminie zgodnym z umową
- zgłoszenie cesji domeny nie później niż 35 dni roboczych przed okresem wygaśnięcia domeny
- zgodnie z regulaminem regitratora domen
- W przypadku naruszenia zasad regulaminu przez Klienta, Operator może zablokować domenę i naliczyć opłaty karne.
- Migracja domeny do innego operatora możliwa jest w terminie 30 dni roboczych od chwili spełnienia warunków:
- brak zaległości płatniczych Klienta względem operatora
- brak działań łamiących zasady regulaminu, a jeśli takie wystąpiły, uregulowanie opłat karnych.
- Rejestracja domen:
- Gratisy - usługi dodatkowe, bonusy i promocje:
- Pakiety gratisowe : realizacja pakietów gratisowych nie łączy się w żaden sposób z kwestią płatności za zamówione usługi.
- Termin realizacji bonusów czy usług gratisowych może być zrealizowany w późniejszym terminie niż główny przedmiot zamówienia.
- Wypowiedzenie umowy o utrzymanie strony internetowej lub sklepu internetowego
- Wypowiedzenie umowy przez Użytkownika musi być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
- Wypowiedzenie umowy na utrzymanie strony internetowej, aplikacji bazodanowej lub sklepu internetowego,i spowoduje zablokowanie konta w ostatnim dniu okresu wypowiedzenia. Wypowiedzenie należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie t.j. 90 dni przed końcową datą okresu rozliczeniowego, pod rygorem nieważności składanego wypowiedzenia. Okres wypowiedzenia wynosi 90 dni, od daty złożenia wypowiedzenia.
- Jeśli na 3 miesiące przed upływem okresu opłaconego dostępu do usług Operatora żadna ze stron nie wypowie umowy, poczytuje się jej dalsze obowiązywanie. Operator ma w takiej sytuacji prawo do pobrania opłaty za kolejny okres rozliczeniowy - zgodny z pierwotną deklaracją Użytkownika.
- Użytkownik ma prawo w ciągu 7 dni od daty złożenia Zamówienia dotyczącego wykonania strony internetowej, aplikacji bazodanowej lub sklepu internetowego, odstąpić bez podania przyczyny – pod warunkiem, że Wykonawca-Operator nie wykonał w tym czasie żadnych prac mających na celu utworzenie indywidualnego produktu na Zamówienie.
- W przypadku kiedy użytkownik odstąpi od umowy, wszelkie wniesione przez Zamawiającego opłaty na dobro Operatora (Wykonawcy) są bezzwrotne i zostają przy Operatorze, jako zabezpieczenie poniesionych kosztów w związku z przystąpieniem do realizacji Zamówienia/Usługi.
- Wydanie kodu auth info dla domeny Klienta, możliwe jest w przypadku spełnienia przez Zamawiającego następujących kryteriów:
- braku nieopłaconych zobowiązań Klienta na rzecz Operatora
- wypowiedzeniu umowy w terminie zgodnym z umową
- zgłoszenie cesji domeny nie później niż 35 dni roboczych przed okresem wygaśnięcia domeny
- postępowanie zgodnie z regulaminem regitratora domen
- Zasady współpracy przy prowadzeniu social media
- Obowiązują zasady opisane pod TUTAJ
- Utrzymywanie stron internetowych, aplikacji i sklepów internetowych: Bezpieczeństwo przechowywania danych
- Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przechowywania udostępnionego mu hasła zabezpieczającego konto a zarazem danych jakie się w nim znajdują.
- Operator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za przesyłanie i przechowywanie informacji Użytkownika
- Operator ponosi odpowiedzialność cywilną za bezprawne ujawnienie danych lub tajemnic handlowych Użytkownika jedynie w przypadku szkód wywołanych winą umyślną.
- Operator bez zgody Użytkownika może ujawniać wszelkie poufne informacje Użytkownika tylko, jeśli prawo tak stanowi.
- Operator udostępniający serwer, nie posiada wiedzy co do rodzaju danych przetwarzanych przez Korzystającego, a także Operatorowi nie powierzono danych w myśl art. 31 ustawy 1 i Operator podlega postanowieniom art. 14 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną i jego odpowiedzialność za przetwarzane dane jest ograniczona zgodnie z art. 12–15 tej ustawy.
- Kontrola nadużyć zasobów systemu
- Korzystanie z zasobów systemu Operatora, które prowadzi do nadużyć w normalnym funkcjonowaniu infrastruktury sieci spowoduje interwencję administratora sieci i naliczenie opłat dodatkowych karnych.
- W szczególności modyfikacja, zmiana, odtwarzanie kodu źródłowego, dekompilacja, dezasemblacja lub tworzenie opracowań opartych na protokołach sieciowych będących własnością Operatora stanowią nadużycie zasobów systemu.
- W przypadkach wymienionych w p. 1 i 2 Operator blokuje konto internetowe Użytkownika.
- Jeżeli niewłaściwe korzystanie z usług Operatora jest niezawinione, blokada może zostać uchylona po wyjaśnieniu Użytkownikowi przyczyn i skutków takiego działania. Jeśli jest zawinione, blokada może zostać uchylona tylko jeśli tak zadecyduje Operator. w obu przypadkach Operator może naliczyć opłaty dodatkowe za przekroczenie umownych limitów zasobów.
- W przypadku świadomego i uporczywego naruszania przez Użytkownika zasad bezpieczeństwa funkcjonowania systemu, Operator zastrzega sobie prawo do zaprzestania świadczenia usług na rzecz Użytkownika, a także obciążenia go karą umowną w wysokości od 300 zł netto.
- Gwarancje i odpowiedzialność majątkowa
- Operator gwarantuje, że usługi świadczone Użytkownikowi odpowiadać będą złożonemu Zamówieniu i zapewnieniom niniejszego regulaminu.
- Odpowiedzialność finansowa Operatora jest ograniczona do maksymalnej wysokości niewykorzystanego abonamentu.
- Operator nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane niemożliwością świadczenia usług z przyczyn niezależnych od Operatora.
- W przypadku stron www i sklepów internetowych udzielana jest roczna gwarancja na funkcjonowanie strony www/sklepu internetowego, z zastrzeżeniem, że Operator nie odpowiada za błędy wynikające z technologii, które pojawiły się PO zrealizowaniu strony www /sklepu internetowego. Wady na stronie www / sklepie internetowym spowodowane zmianą technologii, będą rozpatrywane jako MODYFIKACJA strony www /s klepu internetowego, na podstawie wyceny prac, a nie jako naprawa gwarancyjna.
- Prawa autorskie i licencje na produkty
- Każdy kod źródłowy wykonany przez Operatora jest jego własnością intelektualną.
- Podpisując Zamówienie/Umowę, Użytkownikowi udzielana jest wieczysta licencja na wykupiony produkt, licencja wyklucza możliwość ingerencji w kod źródłowy a zezwala na swobodne jego używanie w ramach zrealizowanego przez Operatora produktu.
- Umowa na stworzenie projektu www projektu graficznego lub oprogramowania o charakterze autorskim, wiąże się z zamieszczeniem podpisu wykonawcy w stopce produktu oraz w plikach źródłowych, jak i w materiałach informacyjnych Wykonawcy. Zamawiający przyjął do wiadomości, że podpis wykonawcy jest nieodłączną i integralną częścią realizowanego dzieła oraz że podpis Wykonawcy jest niezbywalny, chyba, że udzieli on pisemnej zgody na usunięcie swojego podpisu.
- Operator nie ponosi odpowiedzialności i nie jest w stanie kontrolować ewentualnych nadużyć praw autorskich przez Użytkownika na polu strony www czy korzystania z serwera lub social media.
- Reklamacje
- Wszelkie reklamacje dotyczące Przedmiotu Umowy mogą być złożone e-mailem Działu Obsługi Klienta kontakt@mimo.pl lub osobiście.
- Za reklamacje uznaje się wszystkie przypadki niesprawnego funkcjonowania usług, nie ujęte w niniejszym regulaminie.
- Zasadność reklamacji będzie rozpatrywana w ciągu 48 roboczogodzin od dnia zgłoszenia.
- XV Przepisy końcowe
- Przed zawarciem umowy Użytkownik ma obowiązek zapoznać się z regulaminem, co zostaje przez niego potwierdzone w umowie stosownym oświadczeniem.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.