Współczesny krajobraz handlowy przechodzi dynamiczne przekształcenia, a e-commerce staje się nieodłączną częścią strategii biznesowych wielu przedsiębiorstw.
WięcejWarto wiedzieć, że samo założenie sklepu internetowego, to dopiero początek naszej drogi w e-handlu. Oprócz tego, że nasz sklep internetowy powinien posiadać walory estetyczne (ciekawa i wyróżniająca się szata graficzna) jak i praktyczne (tzw. intuicyjna funkcjonalność), musimy zadbać o promocję sklepu w Internecie, na którą składa się wiele czynników.
WięcejNa co zwrócić uwagę planując kampanię reklamową marki lub jej produktów i usług za pomocą promowania strony www/sklepu internetowego w sieci?
WięcejJeśli umieszczasz swoją reklamę to musisz w jakiś sposób za nią zapłacić. Musisz wiedzieć o tym, że do każdej formy reklamy istnieje jedna lub kilka form zapłaty za nią. Wybór odpowiedniej formy zapłaty za reklamę zależy od tego gdzie się reklamujesz i od Twojej wiedzy na ten temat. Jeśli interesujesz się tym tematem to czytaj o tym dalej ten artykuł.
WięcejFacebook w liczbach, liczba użytkowników Facebooka, ilość filmów na Youtube, ilość zdjęć w internecie, ile jest użytkowników internetu na świecie, których domen jest najwięcej, strony internetowe w liczbach.
WięcejUżytkownicy Facebooka chętniej kupują rzeczy związane z markami, które polubili na swoich profilach. Co więcej, o wiele bardziej interesują się rzeczami pojawiającymi się w dopasowanych do ich preferencji reklamach.
WięcejJeśli chciałbyś poznać odpowiedź na pytanie Jak otworzyć sklep internetowy, przeczytaj nasz artykuł na ten temat.
WięcejZastanawiasz się co zrobić, aby Twoja strona internetowa była jak najbardziej skuteczna i przyciągała do Twojej firmy nowych Klientów? Sprawdź nasze wskazówki i skorzystaj z cennych porad doświadczonego zespołu twórców stron internetowych.
WięcejOferta sklepów internetowych dostępnych w Internecie jest naprawdę bardzo bogata, ale i zróżnicowana. Warto dokładnie zgłębić temat i oferty poszczególnych firm, zanim jedną z nich wybierzemy.
WięcejTworzenie sklepów internetowych to zadanie dla grafika, programisty, administratora, fotografa, copywritera, pozycjonera i możemy wymienić jeszcze kilka innych specjalizacji. Dlatego tworzenie e-sklepów jest dziedziną wymagającą wiedzy technicznej, znajomości aktualnych standardów, oprogramowania, trendów i wyczucia graficznego.
Więcej