Array ( [0] => eBot ) Łódź tworzenie sklepów internetowych, strony www i obsługa social media ⭐ MiMO agencja interaktywna

COOKIES - CIASTECZKA 🍪 Strona korzysta z plików cookies, tzw. ciasteczek, w celu realizacji usług i poprawnego działania strony. Więcej: Polityka cookies


Tworzenie sklepów internetowych Łódź strony www Warszawa obsługa social media

Jak zaplanować kampanię reklamową strony lub sklepu internetowego?

Jak zaplanować kampanię reklamową strony lub sklepu internetowego?
Na co zwrócić uwagę planując kampanię reklamową marki lub jej produktów i usług za pomocą promowania strony www/sklepu internetowego w sieci?

Jak zaplanować kampanię reklamową strony lub sklepu internetowego?

Kampanię reklamową strony czy sklepu internetowego przygotowujemy tak samo jak każdą inną kampanię reklamową. Musimy na wstępie odpowiedzieć sobie na kilka pytań, stworzyć listę pomysłów, celów, badania konkurencji, konsumentów a także obszaru pozyskiwania klientów. Jeśli dysponujesz większym budżetem to zastosuj się do naszej rady i nie stawiaj tylko na jedną formę promocji, ponieważ jeśli Cię zawiedzie to zostaniesz z niczym. Znane są przykłady sklepy www Łódź, do których w 95 procentach Klienci dostawali się z wyników wyszukiwania Google. Kiedy ich pozycja spadła to i skończył się praktycznie cały ruch w sklepie. Dlatgo warto jest zaplanować kampanię promocyjną z użyciem kilku jej nośników: Google, media społecznościowe, wyszukiwarki, serwisy internetowe.

Poniżej przedstawiamy punkty, które należy uwzględnić podczas tworzenia kampanii dla strony/sklepu internetowego.

1. Cele np.:
- Określmy miesięczny dochód lub przychód jaki chcemy uzyskać ze sprzedaży w sklepie internetowym.
- Określmy ilu nowych Klientów chcemy pozyskiwać na miesiąc.
- Dzienna liczba unikatowych gości w naszym sklepie.

2. Grupa docelowa
- Zastanówmy się kto będzie najczęściej kupował nasze produkty? Spróbujmy określić jak najwięcej - płeć, wiek, zawód, stan cywilny, itd.

3. Slogan, przekaz, hasło reklamowe

4. Budżet
- Oszacuj ile możesz minimalnie zarobić na jednym Kliencie w skali miesiąca. Wróć do punktu 1b gdzie planowałeś ilu nowych Klientów chcesz pozyskać w miesiąc. Te dwie wartości pomogą Ci w podjęciu decyzji ile pieniędzy przeznaczyć na promocję.

5. Oferta, promocje
- Na czas trwania kampanii reklamowej warto jest wzbogacić swoją ofertę o promocje, konkursy, programy lojalnościowe.

6. Kanały reklamowe
- Wybieramy sposoby oraz miejsca w których będziemy reklamować

7. Przygotowanie kampanii
- Przygotowujemy rzeczy niezbędne do ruszenia kampanii (teksty, banery reklamowe, treści reklam, projekty reklam graficznych, oferty, cenniki, infolinie, hasła, slogany itd.)

8. Ocena efektywności kampanii