Array ( [0] => eBot ) Łódź tworzenie sklepów internetowych, strony www i obsługa social media ⭐ MiMO agencja interaktywna

COOKIES - CIASTECZKA 🍪 Strona korzysta z plików cookies, tzw. ciasteczek, w celu realizacji usług i poprawnego działania strony. Więcej: Polityka cookies


Tworzenie sklepów internetowych Łódź strony www Warszawa obsługa social media

Jak założyć sklep internetowy?

Jak założyć sklep internetowy?
Jeśli chciałbyś poznać odpowiedź na pytanie Jak otworzyć sklep internetowy, przeczytaj nasz artykuł na ten temat.

Jeśli jeszcze nie prowadzisz działalności gospodarczej, zacznij od formalności związanych z otworzeniem firmy:

 

biznes plan, rejestracja działalności, znalezienie odpowiedniego biura rachunkowego i masa innych rzeczy formalnych, które wiążą się z prowadzeniem własnej firmy.

 

Kiedy firma już istnieje i planujesz sprzedaż online, możesz przejśc do kolejnych kroków:

 

Przede wszystkim zastanów się jaki ma być Twój sklep internetowy. Wiemy, że podstawowym kryterium Twoich oczekiwań jest aby sklep przynosił zyski. Jednak aby to nastąpiło warto się dobrze przygotować do startu w e-biznesie. Badanie rynku, konkurencji, ustalenie grupy klientów do których kierujesz ofertę, praca nad identyfikacją wizualną marki i produktów, organizacja logistyki, wysyłek, przechowywania towaru lub zasady dropshipping.

 

Koncepcja sklepu internetowego:

 

Zastanów się nad swoimi wyobrażeniami co do wyglądu Twojego sklepu internetowego. Poszukiwanie własnej koncepcji zacznij od dogłębnej analizy sklepów internetowych Twojej konkurencji. Skoncentruj się na wyłapaniu ich niedociągnięć (wtedy Ty sam ich unikniesz) oraz na tym co mają w sobie ciekawego (Twoim zadaniem będzie stworzenie wizji jeszcze ciekawszej i bogatszej niż oferta konkurencji).
Polecamy przeglądanie jak największej ilości sklepów internetowych - wtedy również skrystalizują się Twoje oczekiwania co do kolorystyki, układu graficznego, charakteru i stylu layoutu.

 

Do jakich klientów ma być skierowany Twój sklep internetowy?

 

Podczas myślenia nad swoim sklepem internetowym, zastanów się również do jakiej grypy docelowej Twój sklep internetowy powinien trafić. Jeśli zamierzasz sprzedawać produkty specjalistyczne, nastaw się na odbiorce profesjonalnego w Twoim sektorze. Jeśli jesteś producentem, pomyśl nad częścią dla Twoich partenrów, którym jesteś w stanie zaoferować produkt w preferencyjnej cenie hurtowej - po zalogowaniu się przez nich. A jeśli Twój sklep internetowy posiadać ma w swojej ofercie produkty, które trafią do odbiorców indywidualnych, skoncentruj się nad systemem rabatów, programem lojalnościowym, który sprawi, że będziesz miał stałych klientów. Już na tym etapie warto poradzić się fachowca - nasza agencja interaktywna może dla Ciebie przeprowadzić analizę Twojej branży i okreslić grupę docelową Twojego sklepu internetowego.

 

Sklep internetowy - zaplanowanie przestrzeni

 

Istota handlu elektronicznego zbliżona jest do sprzedaży rzeczywistej. Ważne jest doskonałe zaplanowanie przestrzeni sklepowej, uporządkowany układ produktów i prostota nawigacji - tak jak w tradycyjnym sklepie, nasza uwaga musi skupić się na tym, aby produkt był łatwo dostępny a promocje dobrze wyeksponowane. Istotną częścią platformy sprzedażowej jest również strefa informacyjna, która powinna byc w widocznym miejscu, tak aby internauci w przypadku potrzeby kontaktu czy uzyskania dodatkowych informacji, mogli bezproblemowo je odnaleźć.

Ważną kwestią jest również wykonanie mechanizmow ułatwiających znalezienie konkretnego produktu - wyszukiwarka produktów po wpisanym slowie, nazwie produktu, kodzie producenna lub wedle innych indywidualnych kryteriów.

 

 

Otwierasz sklep internetowy:

 

Jeśli chcesz aby Twój sklep internetowy osiągnął w sieci sukces czyli w szybkim czasie zaczął sprzedawać oferowane produkty, najlepiej powierz jego wykonanie specjalistom. Właśnie po to jesteśmy aby odciążyć Cię w procesie tworzenia aplikacji, dzięki czemu Ty sam, możesz skoncentrować się na innych równie istotnych czynnikach np. :
- przygotowanie tekstów do sklepu internetowego (treśc regulaminu, zawartość podstron informacyjnych, opcje wysyłki, możliwość reklamacji),
- przygotowanie materiałów fotograficznych oferowanych produktów (zdjcia produktów możesz wykonać sam lub zlecić ich wykonanie naszej agencji),
- zaopatrzenie się w stany magazynowe (produkty, które będziesz sprzedawać),
- przemyślenie zasad promocji
- ustalenie cen dla produktów oferowanych przez Twój sklep internetowy (mogą one być takie same jak w sklepie stacjonarnym, jednak najczęściej sklepy internetowe oferują korzystniejsze ceny od tych, które proponowane są w sklepach rzeczywistych)

 

 

Zobacz następne tematy:

 


Jaką domenę zarejestrować dla sklepu internetowego?
Jakie oprogramowanie sklepu wybrać?
Jak promować sklep internetowy?

 


Teraz już wiesz czego oczekiwać po swoim sklepie internetowym i jakie kroki trzeba wykonać aby go założyć. Pamiętaj, że to dopiero początek Twojej drogi w tym temacie :) Teraz powinieneś zastanowić się nad rodzajem oprogramowania dla Twojego sklepu internetowego. Czy wystarczy Ci zwykły gotowiec jakich w sieci wiele, czy też może jednak wolisz profesjonalnie wystartować w Internecie odnocząc w krótkim czasie sukces sprzedaży?

 

 

Mamy nadzieję, że nasze wskazówki przybliżyły Ci temat załozenia sklepu internetowego? Jeśli czujesz niedosyt wiedzy i masz pytania odnośnie stworzenie Twojego indywidualnego sklepu internetowego, skontaktuj się z nami!