Case study: sklep internetowy Hippoland – kompletna transformacja e-commerce
Wygraliśmy konkurs ofert na stworzenie nowego sklepu internetowego dla marki HIPPOLAND.
Hippoland to marka z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży jeździeckiej. Naszą współpracę rozpoczęliśmy już w 2008 roku, kiedy stworzyliśmy dla firmy pierwszy sklep internetowy oparty na autorskim systemie sprzedażowym. Po wielu latach nieprzerwanej działalności oraz dynamicznym rozwoju technologii WWW, nadszedł czas na odświeżenie i rozbudowę platformy e-commerce.
Nowoczesne technologie i pełna responsywność
Obecny sklep internetowy www.hippoland.com.pl wykonaliśmy w technologiach HTML5 i CSS3. Zadbaliśmy o pełną responsywność, dzięki czemu strona działa doskonale zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i urządzeniach mobilnych, spełniając wszystkie wytyczne Google dotyczące optymalizacji mobilnej.
Funkcjonalny panel administracyjny CMS.MIMO
Sklep został wyposażony w nasze autorskie oprogramowanie CMS.MIMO, które zapewnia:
- zarządzanie ofertą z podziałem na kategorie i podkategorie jeździeckie,
- tworzenie i edycję podstron informacyjnych,
- dodawanie promocji, nowości oraz produktów polecanych,
- zarządzanie slajderem graficznym i zdjęciami produktów,
- definiowanie producentów i cech produktów,
- wygodną obsługę galerii zdjęć w ramach karty produktu.
Integracja z systemem magazynowym
Wspólnie z zespołem klienta przeprowadziliśmy integrację sklepu z istniejącym oprogramowaniem magazynowo-księgowym. Pozwoliło to na automatyczny import danych, w tym:
- cen produktów,
- dostępności magazynowej,
- kodów produktów i informacji o producentach.
Pełna obsługa użytkownika i bezpieczne płatności
System sprzedażowy obejmuje:
- koszyk zakupowy z powiadomieniami o statusach zamówienia,
- moduły promocji, produktów polecanych i nowości,
- wyszukiwarkę produktów,
- szyfrowane płatności online zintegrowane z platformą tpay.com,
- możliwość udostępniania produktów na Facebooku,
- integrację z Google Maps.
Oferta Hippoland – tysiące produktów w jednym miejscu
Asortyment sklepu obejmuje tysiące produktów: od siodeł, akcesoriów do pielęgnacji koni, przez witaminy, po literaturę jeździecką i artykuły dla zwierząt domowych. To kompleksowe centrum zakupowe dla miłośników koni, hodowców, kowali i weterynarzy.
Zakres realizacji MIMO.PL
- Projekt graficzny sklepu internetowego zgodny z identyfikacją wizualną marki,
- Pełna integracja z systemem magazynowym klienta,
- Sprawdzone i niezawodne oprogramowanie,
- Szyfrowane płatności online,
- Integracja z mapami Google i Facebookiem,
- Przygotowanie i uruchomienie wersji responsywnej sklepu.
Rekomendacje i zadowolenie klienta
Nowy sklep internetowy Hippoland został bardzo dobrze przyjęty zarówno przez klienta, jak i użytkowników końcowych. Funkcjonalność, intuicyjna obsługa oraz nowoczesny wygląd strony przyczyniły się do wzrostu sprzedaży i pozytywnych opinii.
Sklep rekomendowany!
Zobacz online: www.hippoland.com.pl
MIMO.PL – zależy nam na Twojej opinii
Masz pytania lub uwagi dotyczące tego projektu? Chętnie je poznamy! Napisz do nas na adres: kontakt@mimo.pl
Zobacz On-line