Obsługa social media fotowoltaika
Przed rozpoczęciem działań na profilu wraz z klientem opracowaliśmy kierunek kampanii reklamowej, ustaliliśmy tematykę artykułów i grafik w postach oraz przeprowadziliśmy badanie rynku branży energii odnawialnej, aby poznać jak najwięcej szczegółów i specyfikę tego sektora biznesu.
Głównym celem prowadzenia przez nas fanpage jest pozyskanie nowych klientów oraz ukazanie korzyści płynących z posiadania paneli fotowoltaicznych. Często w postach pojawiają się również aspekty ekologiczne oraz informacje o dotacjach rządowych - na potrzeby prowadzenia profilu śledzimy nowości oraz jesteśmy na bieżąco z nowinami ze świata fotowoltaiki i ekologii.
Na profilu regularnie pojawiają się posty o spójnej estetyce, pasującej do brandu wypracowanego przez firmę. Publikowane grafiki oraz treści są dostosowane do określonej grupy docelowej aby zwiększyć zainteresowanie i interakcje.
Przygotowywane przez nas posty w ramach obsługi Facebook i Instagram, zawierają zawsze ciekawą indywidualną grafikę oraz treść artykułu związanego z tematyką posta.