Obsługa Facebook i Instagram dla producenta odzieży damskiej
Yoppa to polski producent odzieży damskiej, który swoją działalność kieruje w szczególności do kobiet eleganckich i stylowych. Właśnie w takiej stylistyce tworzymy posty oraz wszystkie publikowane przez nas treści.
Przed przystąpieniem do prac zbadaliśmy konkurencję i rynek w którym pracuje klient, oraz określiliśmy grupę odbiorców do których chcemy dotrzeć.
Do naszych zadań należało:
- stworzenie identyfikacji wizualnej: logo, cover, layout postów
- tworzenie grafik
- tworzenie ciekawych i zachęcających treści
- planowanie postów
- wykonywanie sesji produktowych na potrzeby postów
- poszerzanie grona odbiorców, zwiększenie liczby osób zainteresowanych produktami
- docieranie do grupy docelowej
Obsługa Facebook
Profil Facebook przeszedł niewielki rebranding - zaprojektowaliśmy nowy, aktualny cover oraz zmieniliśmy zdjęcie profilowe tak aby cały fanpage miał wygląd analogiczny do wyglądu sklepu internetowego.
Obsługa Instagram
Profil firmowy Instagram został założony przez nas i był prowadzony w spójnej stylistyce. Szczególny nacisk kładliśmy na aktywność na tym profilu i docieranie do nowych odbiorców.
Sesja zdjęciowa
Na potrzeby mediów społecznościowych wykonaliśmy profesjonalną sesję zdjęciową, podczas której szczególnie skupiliśmy się na detalach produktów firmy abyjak najlepiej oddać jej profesjonalizm.