COOKIES - CIASTECZKA 🍪 Strona korzysta z plików cookies, tzw. ciasteczek, w celu realizacji usług i poprawnego działania strony. Więcej: Polityka cookies


Tworzenie stron www i sklepów internetowych Łódź serwisy ogłoszeniowe, obsługa social media

Obsługa Facebook i Instagram firmy z branży funeralnej

Obsługa Facebook i Instagram firmy z branży funeralnej


Branża funeralna jest specyficznym sektorem jeśli chodzi o przekaz medialny, a już zupełnie trudno mówić tutaj o potencjale reklamowym, ponieważ jest to po prostu nieetyczne w odbiorze. Jednak i w tej branży, między firmami odgrywa się dość intensywna rywalizacja o pozyskanie zaufania w oczach Klientów. Pracując dla firmy Klepsydra S.A. od wielu lat, doskonale rozumiemy charakter i powagę świadczonych przez naszego Klienta usług. 

Budowanie wizerunku w branży funeralnej: studium przypadku obsługi mediów społecznościowych dla firmy pogrzebowej

W sektorze usług pogrzebowych, wrażliwość i potrzeba empatii stawiane są na pierwszym miejscu. Profesjonalne budowanie pozytywnego wizerunku w mediach społecznościowych stanowi jeden z filarów strategii dla marki, która pragnie wyróżnić się nie tylko jakością usług, ale również zrozumieniem dla ludzkich emocji w trudnej chwili pożegnania bliskiej osoby.
Zespół Mimo.pl współpracę z Klepsydrą rozpoczął kilkanaście lat temu, na początku naszej współpracy zajmowaliśmy się tworzeniem strony internetowej. Wtedy firma była łódzkim przedsiębiorstwem. Obecnie Klepsydra jest spółką akcyjną, a nasz zespół towarzyszy tej firmie i wspiera ją swoimi działaniami graficznymi, reklamowymi, programistycznymi od wielu lat. Po wielu latach współpracy, przyszedł czas na realizację kampanii reklamowych i strategoo komunikacji w social mediach - na kanałach społecznościowych firmy.

Specyfika branży funeralnej w komunikacji cyfrowej

Obsługa mediów społecznościowych dla firmy pogrzebowej to zadanie, do którego podchodzimy z najwyższą powagą, refleksją i zadumą. Jest to obszar biznesu naznaczony unikalną specyfiką, gdzie każda forma komunikacji musi być przemyślana i zgodna z zasadami empatii. Odejście bliskiej osoby to moment głębokiego smutku i zagubienia. W takiej sytuacji rodziny potrzebują nie tylko profesjonalnej pomocy w organizacji ceremonii, spotkania konsolacyjnego czy zamówienia pomnika, ale przede wszystkim wsparcia i zrozumienia.

Naszym celem jest stworzenie przekazu, który w mediach społecznościowych będzie odzwierciedlał te wartości. Strategia komunikacji opiera się na delikatności, szacunku i ofercie realnej pomocy. Zamiast typowych dla innych branż reklam, stawiamy na treści, które mówią o wsparciu w trudnym czasie, o możliwościach godnego pożegnania oraz o praktycznych aspektach, które pomogą rodzinom przejść przez proces żałoby z poczuciem bezpieczeństwa i troski.

Spójna identyfikacja wizualna jako fundament zaufania

Kluczowym elementem naszej realizacji było stworzenie spójnej i eleganckiej identyfikacji wizualnej dla platform Facebook i Instagram. W branży funeralnej estetyka i profesjonalizm są równie ważne, jak sama treść. Grafiki, które projektujemy, mają za zadanie budować poczucie spokoju, godności i wiarygodności.

Wykorzystujemy subtelne palety barw, stonowane kompozycje i typografię, która komunikuje szacunek. Każdy opublikowany post – od informacji o usługach kamieniarskich po wskazówki dotyczące organizacji ceremonii – jest częścią konsekwentnego wizerunku, który zapewnia markę pogrzebową jako rzetelnego i wrażliwego partnera w trudnych chwilach. Przykłady tych grafik stanowią wizualne świadectwo naszego podejścia, udowadniając, że nawet w tak specyficznej branży możliwe jest utrzymanie wysokiego poziomu estetyki i profesjonalizmu w cyfrowej przestrzeni.

Empatia i profesjonalizm w cyfrowym świecie

Pozytywny oddźwięk w budowaniu wizerunku dla firmy pogrzebowej w mediach społecznościowych nie polega na agresywnej reklamie, lecz na umiejętnym połączeniu empatii z profesjonalizmem. Konsekwentna strategia, oparta na zrozumieniu potrzeb osób w żałobie i wsparta spójną identyfikacją wizualną, pozwala marce budować zaufanie i wspierać klientów w jednych z najtrudniejszych momentów ich życia. To świadome działanie na rzecz marki, które jest odbiciem jej prawdziwych wartości.

Referencje

Nasza praca i wysiłek włożony we współpracę z firmą pogrzebową KLEPSYDRA, okazały się jedny z kluczowych elementów, towarzyszących przekształceniu firmy i jej wejściu na giełdę, teraz jest to firma Klepsydra S.A., do której należy wiele spółek funeralnych w całej Polsce. Nasze starania zostały docenione w postaci udzieleniu nam listu referencyjnego od Prezesa Spółki.